lauantai 10. marraskuuta 2012

OMG teetä!

Voi mitä ihanuuksia mä löysinkään! Mä oon kahvinjuoja mutta joskus iltaisin juon teetä ja välillä työpäivinäkin kun öpaut 10 kupin jälkeen kahvi alkaa tihkaista. Mä oon oikeastaan aina ihmetellyt ihmisiä, jotka juo vain ja ainoastaan teetä. Niissä täytyy olla jotain outoa. Miksei ne vaan voi juoda kahvia niin kuin normaalit ihmiset? Nordqvistiltä on tullut uusi Easy teesarja ja mun on ehkä pakko saada nää kaikki. Kivan näköiset pakkaukset (sopii tälläiselle ikinuorelle tyypille niin kuin mä hehhe) ja näissä on aika mielenkiintoisia makuja, esim vaahtokarkki, toffee, jäätelö (whaaaat?) ja chili.



Ja hei, muumiteetä! Tätä nyt ainakin pitää saada.

Tässä paketissa on siis neljää eri teetä. Muumimamman voimajuoma, Tsemppiä!, Olet ihana ja Kyllä minä tiedän! Ja näitä löytyy myös tälläisissä paketeissa.

Seuraavaksi mä varmaan ostan sitä Angry birds-kahvia...

5 kommenttia:

Talvikettu kirjoitti...

Muumitee ei ollut kovin ihmeellistä, kiva pakkaus ja pussit mutta maut oli ihan perustylsiä (sitruuna, mustikkamuffini, mansikka, mansikka-raparperi....) ja mulla on tuota lol ja ihQ -teetä eikä ne kyl kovin paljoa maistu sille ittelleen :D Etenkään toi ihku, minen huomaa mitään vaahtokarkkia siinä ;)

Terveisin: Tanja joka ei ole normaali ihminen mwah

Eiq kirjoitti...

Hih! Tanja "the teenlipittäjä", mistä sä oot löytäny noita ihQja ja muita?

Talvikettu kirjoitti...

Prismassa oli ihQua ja lollia ainakin :)

Anonyymi kirjoitti...

Tähän kuuluis viä se mahtava, kallis, maukas, ihana teepaketti, jonka ystäväsi sinulle armeliaasti lahjoitti ;D

Eiq kirjoitti...

No niin kyllä kuuluisi :) Eilenkin meni pari kuppia sitä!