keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Nyt reppuni jupiset

Kävin parturissa ja meni 10 minuuttia! Mä en jaksanut enää otsatukan kanssa elämistä, sen laittamista ym. ja päätin kasvattaa sen pois. Mutta mikä on ratkaisu, jos kyllästyy siihen kasvattamiseen? No ongelman siirtäminen myöhemmäksi ja leikkaamalla uudestaan itselle otsatukan! Tietenkin. Valittelin parturille vaan sitä hankaluutta, mikä mulla on otsiksen kanssa. Tuntuu että se "hajoilee" ja ei pysy nättinä kuin ehkä yhden päivän. Ja mä kun en jaksa joka päivä pestä hiuksia. Parturi suositteli hiuspuuteria ja opetti sen käyttämistä. Siellä oli myös tarjous, jossa sai hiuspuuterin ja kuivashampoon yhteishintaan 10,90e. Oli sen verran hyvä diili, että pakkohan mun oli ne ostaa. Tälläiset siis.

 
Seuraava projekti: Lapaset polkasta. Aluksi meinasin tehdä sukat mutta sitten tajusin, että tuo väri sopii ihan täydellisti mun vihreään talvitakkiin. Joten päätinkin tehdä lapaset! Otan noi matkatekemiseksi kun lähdetään tänään sinne Tampereelle <3 Vielä pitää odotella että miehen isä hakee koiran hoitoon ja sitten se on pai pai!


Ei kommentteja: