maanantai 15. lokakuuta 2012

Purkkia ja purnukkaa

Mulle käy usein niin, että kaikki ihonhoitotuotteet yms on lopussa yhtä aikaa. Koska olin tuossa eräänä päivänä liian laiska lähtemään kauppaan, ajattelin tylsänä työpäivänä klikkailla itselleni tuotteet netistä. Jostain tuli sitten vastaan Yves Rocher. Mulle muistuu väkisinkin mieleen se, kun sieltä tuli valtavia kirjeitä ja mainoksia suoraan kotiin. Sitten oli niitä luukkuja, joita sai availla ja katsoa minkä yllätyslahjan saa. Ja jos jotain tilasi, sen tuotteen lipuke piti irroittaa ja liimata tilauslomakkeeseen. Muistatteko? En tiedä tuleeko noita askartelupaskartelukirjeitä vielä kotiin, mutta netissä pystyy ainakin tilauksen tekemään vähän näppärämmin ;)

Tässä vähän mitä ostin. Näiden lisäksi tuli kolme minituotetta kaupan päälle ja kaikki tämä postikuluineen alle kaksikymppiä!!!!!!!!!!

Shampoo. Ihan täydellinen mun karhealle hiustyypille! Olisin ostanut saman sarjan hoitoaineenkin, mutta se oli silloin nettikaupassa lopussa. Miinusta tulee ainoastaan tämän shampoon tuoksusta. Siis siitä tulee ihan mieleen karvaan tuoksuinen palasaippua, tai joku Linna/Mökkishampoo. Mutta muuten toimii!

Tähän rakastuin, ja tästä tuli ehdottomasti mun lemppari kasvojen kuorinta-aine! Tekee kaiken minkä lupaa, ja ihosta tulee ihanan pehmeä ja sileä. Puhumattakaan taivaallisesta tuoksusta, aaah.

Ihan perus kasvonaamio. Mä tykkään näistä, joissa naamion ei ole tarkoitus kuivua ihoon kiinni. Inhoan sitä kiristävää tunnetta ja sitä kun se pitää repiä iholta, hyi.

Hoitovoide, jonka pitäisi pitää iho mattapintaisena. Mun sekaiho alkaa aina kiiltelemään ihan tajuttomasti päivän aikana. Tätä on paljon kehuttu mutta en ole vielä testaillut, kun entistä päivävoidetta on vielä vähän jäljellä.

Suihkugeeli. Näitä olen käyttänyt joskus ennemminkin. Ostin lähinnä tuoksun takia ja hintakaan ei ollut paha, alle kaksi euroa.

Teki mieli tilailla yövoiteita yms kun tuolla surffailin mutta en meinaa uskaltaa tilata mitään isoa purkkia kun en tiedä, mitä ihoni siitä sanoo. Pyysinkin tilauksen yhteydessä näytteitä kiinnostavista tuotteista ja niitähän tuli enemmän kuin pyysin! Voin siis testata, mitä ihoni sanoo voiteista ja tilailla myöhemmin, jos ovat sopivia.

Tämä postaus siksi, että mun mielestä nyt naisten vaan kuuluu jakaa kosmetiikkavinkkinsä toisille :)

2 kommenttia:

Tiina Kalla kirjoitti...

voi vitsit MUISTAN! todellaki yhtä askartelua se tilauksen tekeminen. ja joo, kyllä niitä tulee yhä :/ just sain hiljan postia että ethän ole unohtanut meitä blaa blaa ;D

mäki just tilailin dermolta kaikkia juttuja koska iho on alkanu olemaan ihan törkeän huonossa kunnossa. dermon tuotteet on ollu mulle aina hyviä kun ne on yleensä hypoallergenisia ja hajustetutkin on sopivan neutraaleja. rocherilta lopetin tilaamisen koska ne on tehty kasveista ja sain aina kaikista kamalaa allergiaa :/

Eiq kirjoitti...

Voi Dermolla on kyllä kans kaikkia ihanaa! Siksi noi tuotenäytteet onkin niin käteviä, kun voi vähän testailla miten sopii. Vaikka mun iho ei herkkä ookkaan, mutta silti.