tiistai 10. huhtikuuta 2012

Happoradio meille?

Mää oon hullu. Pari kuukautta sitten kauhisteltiin kaverin kanssa näitä olohuonekeikkoja kun katsoimme videon eräästäkin kodista, jossa Happoradio oli keikalla. Mietittiin, että kuinka KUKAAN voi haluta jotain niin intiimiä lempibändinsä kanssa ja kuinka suuri vaiva tuossa on. "Mitä mä laitan päälle" olisi pienin huoli koska pitää myös ehkä tehdä pientä pintaremonttia ja sisustaa kämppää ja mitä kaikkea.

Ja arvatkaa vaan mitä tein viime viikolla? Osallistuin sitten tuohon kilpailuun! En tiedä mikä muhun meni. Vaikka melkein jo tiedän etukäteen, ettei mun psyyke kestäisi nähdä Aki Tykkiä MUN olohuoneessa. Luultavasti romahtaisin kesken keikan ja alkaisin itkemään tms. Alkaisin varmaan myös tapojeni vastaisesti paniikissa dokaamaan jo yhdeksältä aamulla. Siinä oltaisiin kyllä niin kaukana omasta mukavuusalueesta ettei ikinä. Eikä tuo varmaan bändillekkään mikään helppo paikka ole.

Mutta silti mä osallistuin. Ajatus on kuitenkin jotenkin jännittävä ja kiehtova ja olisihan se semmoinen Once in a lifetime-juttu. Ja aivan mahtavaa jos unohdetaan kaikki noi edellä mainitut epämukavuudet. Haluan voittaa, vaikka ajatukset tuon tyyppisestä keikasta onkin hieman ristiriitaiset!  En kyllä voi villeimmissä kuvitelmissakaan uskoa, että voittaisin. Jotain mun arpaonnesta kertoo se, että olen arvontasivuilla työpäivinä tylsyyksissäni osallistunut 1092 arvontaan ja voittanut yhden kerran. Sitä paitsi nämä onnekkaat valitaan ilmeisesti parhaimpien perustelujen mukaan. Siellä oli jo valmiiksi erittäin hyviä perusteluja ja kunnon nyyhkytarinoita, että oma "Happoradio sopisi meidän olohuoneen fengshuihin"-tyyppinen perustelu tuskin tuo bändiä meille! Mutta aina kannattaa yrittää. Olisi pitänyt lisätä vielä, että meillä on myös parhaat takahuonetarjoilut mitä ne on ikinä Etelä-Pohjanmaalla saaneet että raideria vaan jo mulle lähettelemään!

Sunnuntain Idolsissa selvisi, että Tykärikin on mennyt kihoihin. Onnea!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jos niin ikävästi käy, että voitat, niin tuun sun tueks juomaan samanlaiset keskimäärin 100 promillen humalat, kun laivallakin :D

Eiq kirjoitti...

Näin mä oletinkin, ettet sä jättäis mua yksin jos noin häjysti pääsis käymään :DD