maanantai 23. huhtikuuta 2012

Vanha!

Tajusin juuri, että mun synttäreihin on enää vajaa kaksi kuukautta! Vaikka nykyään syntymäpäivät aiheuttaa enemmänkin ahdistusta ja kriiseilyä, kuin hurraamista ja juhlimista, lahjoja on silti kiva saada! Esimerkiksi näitä:


                         Kukat on niin ihania! Varsinkin ne, jotka ei montaa päivää maljakossa vanhene.


                                                  Oih! Rakkautta niinku välittömästi!


                        Tässä iässä mun olisi jo pitänyt nähdä tälläinen maisema ihan livenä.


 Siivooja! Tommonen helinäkeijumainen tyyppi meille pyörimään. Vaihtoehtoisesti robotti-imuri.


                                              Kirjat. Esimerkiksi just tämä olisi aika toivottu!


Metsämansikkakuoharilla olisi sitten hyvä kippistellä synttäripäivänä ja unohtaa se, paljonko tuli taas täytettyä. Nam!

4 kommenttia:

Tiina Kalla kirjoitti...

mä voin tulla siivoo, jos maksat hyvin... vaikka jäätelölitra per tunti :DD

Talvikettu kirjoitti...

Mä voin tulla kippistelemään :P Mun synttäreihin onki päivälleen 2kuukautta jee!

Anonyymi kirjoitti...

Mä voin tuoda kukkia, kun ehdin harjotellakin tässä. Sulla alkaa olla lahjat kasassa tätä menoo :D

Eiq kirjoitti...

Mahtavaa!

Chiina on täysin tervetullut meille siivoamaan, jäätelöä löytyy aina pakkasesta:D Voisit hyvällä omallatunnolla sitä syödäkin kun siivoaisit kuitenkin ihan TÄYSIÄ.

Ja Talvikettu, me voidaan yhdessä kippistellä Provinssissa! On tosi siistiä kun mun synttäreiden kunniaksi järjestetään joka vuosi festarit:)

Ja M, nuo edellisetkin on vielä hengissä mua ilahduttamassa! Kestää vähän kauemmin onneksi kuin ne reilun kaupan ruusut :D