torstai 16. elokuuta 2012

I did it!


Nimittäin joogasukat! Tai siis no, toinen on vielä tekemättä. Ohjeen nappasin uusimmasta Novitasta. Aluksi oli kyllä sellaistakin tragediaa noiden kanssa. Ensinnäkin, tykkään joo tehdä pitsikuviota mutta siinä vaiheessa kun kerrosmäärä on 12 ja jokainen kerros on erilainen, sitä kuviota ei pysty millään oppimaan ulkoa ja noita tehdessä saa siis koko ajan olla nenä kiinni ohjeessa. Jos nyt alkaisin tekemään uudestaan, tekisin helpomman pitsikuvion koska yhtä nättejä saa vähemmälläkin vaivalla. Pieni stoppi tuli myös tuossa kantapään kohdalla koska se jäi tolleen auki. Mä kun en ole koskaan luonut silmukoita tavallaan "tyhjästä", enkä tiennyt miten se tehdään. Tottakai mä kattelin netistä ohjeita mutta en oikein osannut googlellekkaan selittää mitä tarkoitan. Onneksi mulla on fiksu ystävä! Toisen sukan koitan urakoida viikonlopun aikana niin voin sitten alkaa tosiaan joogaamaan kun on varusteetkin kunnossa. Öööjoo..


Väliin kuva kisuista kun aina vaan sitä koiraa. Pysyy tää homma jotenkin balanssissa. Elämä on muutenkin pyörinyt enemmän tai vähemmän koiran ympärillä tässä kaksi viimeistä vuotta ja kissat on jääneet paljon vähemmälle huomiolle kuin ennen. Ihania ja rakkaita silti tietenkin ovat, eilenkin oli oikein mielenkiintoinen leikkihetki niiden kanssa. Rokottaako ihmiset muuten sisäkissoja yleensä? Kun mä oon tähän asti tunnollisesti ottanut niille kaikki rokotukset mutta onko pelkkää rahan tuhlausta?


Luin tämän kirjan jo kesäkuussa mutta pakko nyt hehkuttaa kun en ole sitä vielä tehnyt. Lukekaa! Ihan loistava! Tuo idea on kuulemma jo vanha mutta mulle ihan uusi ja mä ainakin tykkäsin. Juonta voitte lukea vaikka täältä.

Mun pitäisi varmaan nyt alkaa täällä töissä keksimään tekemään jotain oikeita töitäkin, eikä vaan bloggailla. No, first things first! Sen verran vielä, että lueskelin tuossa telkkuohjelmia ja bongasin sellaisenkin helmen sieltä kuin Ruotsinlaivalla 24h. Siis anteeksi mitä?? Onko ideat tosiaankin noin vähissä noihin realitysarjoihin? Kuka sellaista paskaa jaksaa katsoa? Totaaaa, jos ruotsinlaivalle sattuu eksymään vahingossa sen yhden kerran kymmenessä vuodessa, niin en mä sitä toimintaa kaipaa sen enempää telkusta katsella. Tähän samaan syssyyn voisin haukkua myös big brotherin, miljonääriäidit ja supermarjon. Jos jotain realityä on pakko näyttää, niin näyttäkää noiden tilalla vaikka niitä poliiseja. I rest my case.


1 kommentti:

Tiina Kalla kirjoitti...

mä en oo rokottanu kissuja jos ne on vaan sisällä. ruhas piti ku ne ulkoili ja oli se yks pihakissa, sehä ois voinu tuoda tauteja :/ ja nytki Kinkku on kiinnostunu valjaissa kulkemisesta, ni pitää varmaa rokottaa.. vaikka pitäishän ne varmaa joka tapaukses aina....