tiistai 7. elokuuta 2012

Syysjuttuja

Eipä uskoisi, että meikäläinenkin on keskikesän lapsi. Nimittäin tässä vaiheessa "kesää" alkaa aina semmoinen kreisi syksynodotus. En todellakaan himoitse kokevani talven hcsäitä mutta sitä pientä ja lyhyttä hetkeä kun täällä on puiden lehdet väreissä ja aamuisin lenkille lähtiessä semmonen syksyntuoksu ja kirpakka ilma tulee jo ovella nenään. Harmi, että se paras syksynaika kestää täällä niin vähän aikaa. Sitten alkaa se helvetin loska ja kaikki muut pirullisuudet. Tänä vuonna ajattelin vihdoin ostaa ne kauan himoitsevani Hai-saappaatkin (jotka kaikilla muilla jo on!!) Sen jälkeen mä olen täysin varustautunut vaikka minkälaisiin syksyn sateisiin. Punaisena kiitos!


Löysinpä pitkän metsästyksen jälkeen itselleni myös bikersaappaat, joilla mä sitten lähden kävelemään syksyä ja talvea kohti. Koska olen alkanut käymään uimahallissa, tällä viikolla pitäisi mennä etsimään jonkinlaista sporttista uima-asua. Mikäli jotain kivoja nyt vielä on tarjolla. Koko uimapukua en halua ja jotenkin tuollaiset normibikinit uimahallissa on jotenkin hankalat. Miten sitä pystyy tosissaan uimaan kun koko ajan saa miettiä, tippuuko ne päältä vai ei ja mitähän mä tässä käännöksessä vilauttelen? Eli joku toppishortsisetti olisi aika jees.

Ja ei tämä syksy nyt pelkkää shoppailua tule olemaan. Uusi Novita löysi tiensä mun postilaatikkoon ja tässä on jo jotain neulehommaa pukkaamassa alulle. Onpa tässä jo marttailuiltaakin ollut suunnitelmissa..

Viimeisenä mutta ei suinkaan vähäisimpänä syksyjuttuna on myös Dexterin 7. tuotantokausi joka alkaa syyskuussa. Paras sarja tai ainakin vähintään yhtä hyvä kuin Täydelliset naiset. En malta odottaa, että pimeinä iltoina voidaan taas avomiehen kanssa kaatua sohvalle tölläämään Dexterin seuraavia jaksoja. Ihan parhautta!


Ja ihanaakin ihanampi Debra Morgan menossa mukana. Tykkään tykkään, ihan valtavasti tykkään!



                                                                     Jännittävää....


1 kommentti:

M kirjoitti...

Hei jes! Mä oon kytänny tätä melkein joka päivä :D