sunnuntai 26. elokuuta 2012

What would MacGyver do?

Ihan alkuun pitää todeta, että ihan paras kirppariviikko! Kaiken muun löytämäni sälän lisäksi kauan metsästämäni kirja on nyt mun! Vieläpä kovakantisena. Vaivaiset kolme euroa tuosta tiiliskivestä! Löytäisinpä loputkin 19 kirjaa must read-listaltani noin edullisesti. Käsittääkseni tuota ei enää edes saa mistään kovakantisena eikä kyllä pokkarinakaan ainakaan vielä. Onko kukaan lukenut? Mulla on ainakin odotukset ihan huipussaan tuosta kirjasta. Tänne on muuten juuri valmistunut uusi ihan superhieno kirjasto! Kävin hakemassa uuden kirjastokortin ja ajattelin alkaa kirjojen ostamisen lisäksi myös lainaamaan kirjoja noin kymmenen vuoden tauon jälkeen. Kirjaston tiedoissa oli vähän vanhaa tietoa meikäläisestä, mun tiedoissa kun näkyi vielä lankapuhelinnumero!


Ja olen myös tällä viikolla löytänyt kirpparilta farkut, välikausitakin, pari paitaa ja kengät. Terveisiä vaan kotiin, olen tainnut unohtaa mainita löydöistäni! Myös ystäväni kirpparikasasta pengastin yhden paidan. Niin se vain on, että naisella ei ole ikinä, siis ikinä, tarpeeksi kenkiä ja vaatteita ja ja ja.. Nyt mä kyllä taidan pistää itseni shoppailukieltoon hetkeksi. Mikähän siinäkin on, että moniin vaatteisiinsa vaan KYLLÄSTYY melko nopeasti ja helposti. Sitten taas toisia voi pitää vuosikaudet.

Mainitsin jossain postauksessani ystäväni häät ja ne ovat jo viikon päästä! Viikko sitten pidettiin erittäin onnistuneet ja ainakin mun mielestäni sankarin näköiset polttarit. Ja häitä tryskätään siis myös ihan näillä näppäimillä. Vielä kun mä saisin sen tulevan avioparin asumaan tänne samoille mestoille meidän kanssa ja pois sieltä Hämeestä, mun elämästä ei puuttuisi enää mitään! Terkkuja vaan sinnekkin! Tässä vähän tunnelmia polttareista (kuva tarkoituksella epäselvä, ettei ketään tunnisteta kjäh kjäh..)

MacGyver-aiheinen päivä huipentui siihen, kun sankari sai purkaa pommin ennen kuin maailma räjähtää. Oli vissiin katsottu tarpeeksi Gyveriä kun homma oli ihan piisofkeik ja elossa ollaan!

1 kommentti:

Kaisla kirjoitti...

Siis mä en nyt sano muuta ku että MäcGyver would do it!