sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Ikävä ihollesi

No, ei kirjaimellisesti mutta Happoradion biisin nimi sopii tähän postaukseen, koska mulla tuli yhtäkkiä (parin siiderin!!) jälkeen ihan hirvittävä ikävä Hapiksen keikkoja. Mutta duudsit on tauolla, mikä kyllä heille suotakoon. Onneksi on levyt ja youtube.


Happoradio ja herra Tykin lyriikat! Mun mielestä tää jos joku on sydämen paikka <3 Ihan viimeisen päälle hiotut sanoitukset, ja voi miten mä rakastan niitä pieniä yksityiskohtia, joita Tykki harrastaa! Esim. "virun vakavassa tuulessa, pirun pienessä jollassa". Toivottavasti A.T panostaa myös jatkossa näihin, koska jos multa kysytään niin se on vähän niinku se Happoradion JUTTU. Nyt mä meen itkemään vähän lisää ikävääni. Puss och kram!

1 kommentti:

M kirjoitti...

Mullakin on jo ikävä keikkoja! Eikä mulla oo nyt edes levyjä, kun ne on viety jo.