perjantai 14. joulukuuta 2012

Ressuni mun

Perjantai ja vapaapäivä, joka alkoi agiliitelyllä koiran kanssa. Torstaiset treenit jäi välistä koska koira oli saanut vähän dopingia edellisenä päivänä ja vielä hieman pöllyissä torstai-aamunakin. Oltiin siis Johannan kanssa kuvauttamassa koirien lonkat, polvet, kyynerät jne keskiviikkona. Kaikki pitäisi olla ok, ja voin huoletta jatkaa agilityäkin, koska mitään vikaa ei rangassa ollut. Mutta voi meidän koiraparkoja rauhoituksen jälkeen. Vinkumista ja hoipertelua ja raukoilla oli nuppi ihan sekaisin koko päivän. Hieman pelottavaakin kun koira ei ole oma itsensä.


Mutta tänään tosiaan oltiin ihan kahdestaan koiran kanssa treenaamassa. Tässä siis meidän ihana sisähalli, joka mahdollistaa myös talvella treenailun. Olen niin onnekas että ehdin päästä tuohon ryhmään talvikaudeksi. Hallikin on nyt vapaassa käytössä.












Olen niin ylpeä koirastani, joka on niin taitava! Ohjaajalla olisi toki parantamisen varaa vähän joka suhteessa.. Mutta koko ajan oppii!

Kuvasin sitten myös tämän päivän lounaani, heh. Mulla on ollut hirveä himo loheen viime aikoina. Voisin syödä sitä vaikka joka päivä. Eilen käytiin kaupassa ja siellä oli tuollainen savustettu lohi tarjouksessa. Sitä varmaan syödään ainakin kolme päivää. Tänään pistin lohen lisäksi perunaa, parsakaalia (jota nyt tuossa ei nyt näy), porkkanaraastetta ja avokadoa.


Nyt mä lähden kirpparille katsomaan, jos sieltä löytyisi jotain kivaa. Mukavaa viikonloppua!

Ei kommentteja: