maanantai 10. joulukuuta 2012

Viikko alkaa reenillä!

Mulla oli viikon tauko salilta (=bodypumpista) ja mä olin ihan varma, että mun kaikki lihakset on hävinneet ja mä oon lihonu vähintään sata kiloa sen aikana. No tänään vihdoin ehdin tunnille, eikä mitään peruuttamatonta ollutkaan tapahtunut. Ylläri? Miten voi tulla morkkis siitä kun on yksi pirun viikon tauko?! Musta kyllä tuntuu, että liikunnasta on tullut mulle eräänlainen huume. Tai ei ehkä liikunnasta vaan just tuosta pumpista. No, ei huono huume ollenkaan. Sain tänään lisätä vähän painojakin hababiisiin, jes!



Mä en ole yli kuukauteen lukenut mitään, mutta tänään kävin kirjastossa hakemassa vähän joulukuu- ja joululomalukemista. Pitää aloittaa tuosta Ahernin kirjasta, koska se on ihan uusi ja laina-aika vain kaksi viikkoa. Jotenkin kun luin tuon takakannen, tuli sellainen olo, että tämä mun pitää lukea. Tuosta Aidosti kiltti- kirjasta kiinnostuin kun ruotsalaisessa ohjelmassa (olisiko ollut arvostele mun illallinen??!)  joku nuori poika luki sitä. Tässä vähän infoa:

"Kiltteyden käsite liitetään usein tyhmyyteen, naiiviuteen ja yksinkertaisuuteen. Tunnettu ruotsalainen lääkäri ja kirjailija Stefan Einhorn antaa sanalle toisen sisällön. Kiltti ihminen on kaikkea muuta kuin tyhmä, päinvastoin: hän on ymmärtänyt, että toisia auttamalla auttaa samalla itseään.

Kiltteys on kuitenkin ominaisuus, jota tulee hallita harkiten. Väärä, alistuva kiltteys voi olla suorastaan vaarallista. Sen sijaan aito, positiivinen kiltteys on älykkyyden muoto ja ehkä tärkein yksittäinen menestystekijä ihmisen elämässä."



 Meillä on töissä myynnissä magneettisia kirjanmerkkejä ja ostin tänään mulle ja miehelle omat. Mun on toi pöllö. Mä kun kylmästi aina taitan sivun hiirenkorvalle merkiksi sekä omissa, että kirjaston kirjoissa. Mutta EN kavereiden kirjoissa (että terkkuja vaan, voitte huoletta lainata mulle jatkossakin kirjoja!) Jos nyt opettelisi käyttämään oikein kirjanmerkkejä kun nuo vaikutti niin näppäriltä.


Äsken herkuttelin pizzalla ja kattelin Täykkäreitä. Eikö ole ihanan rasvaisen näköinen? Sitä se olikin! Mun lempparitäytteet: Jauhelihaa, sipulia, pekonia, kirsikkatomaattia ja juustoa.


Joo, olipas sekava postaus. Mut hei, nää maanantait on!

P.S käykää katsomassa Tiinan blogia, siellä on musta ihan sairaan kauniita kuvia viikonlopulta :)

4 kommenttia:

Tiina Kalla kirjoitti...

on se jännä! mullaki jalakareeni rullas eilee niinku vettä vaan ja ku peiliin katto tiukoos reenivaattehis nii ei siellä näkyny aivan sataa kiloa enemmän ku viimeks :DD toi treenitaukomorkkis on aivan kauhia!!! sillon ku ei liikkunu oli sellanen kestomorkkis jota ei enää ees huomioinu vaan muisti ehkä aina välillä että hmm pitäis liikkuu... mutta nyt kun sitä tekee koko ajan niin jos ykski viikko menee vähänki heikommin nii huhhuh sitä on ku maansa myyny :P

ps. koska salille ;)

Eiq kirjoitti...

Toi on niin totta! :D

M kirjoitti...

Hetken jo säikähdin taiteltujen kulmien kohdalla :D Cittarilla oli tosi söpöjä muumimerkkejä tuollasina magneettisina. Kerro sit, miten toimii, jos vaikka jaksaisin vaihtaa joskus ihan oikeaan kirjanmerkkiin. Jos nyt siis jotain ehtis lukee.

Eiq kirjoitti...

Juu, ei hätää, kaverien kirjoja käsittelen silkkihansikkain ;) Kyllä toi toimii, testattu on!