tiistai 4. joulukuuta 2012

Tehääs taas listaa

Kohtuu hiljainen aamu työmaalla. Listataas huvikseen meitsin lemppari- ja inhokkitelkkuohjelmat.

Kamalat ohjelmat

Sikke- ruokaa rakkaudella: Kaikella rakkaudella, en voi sietää tätä ohjelmaa.

Pienten perhe: Ei mitään pieniä ihmisiä vastaan, mutta joku tässä ohjelmassa ärsyttää ihan jumalattomasti.

Emmerdale: Jo se alkutunnarin kuuleminen, hrrrrrrrr!

Himohamstraajat:  Sinänsä ihan mielenkiintoista miten joku voi tehdä elämästään helvetin, mutta ihan järkyttävän surullinen ja jotenkin niin toivoton meininki.

Roba: Yhtään jaksoa en ole katsonut, mutta joskus on pyörinyt taustalla mun tehdessä jotain muuta. Ihan sairaan huono ja masentava tunnelma koko ajan siinä sarjassa. Vain Suomessa voidaan tehdä jotain tälläistä.

Pulmuset: Voiko ärsyttävämpää sarjaa olla?

Ihanat ohjelmat

Hyvät ja huonot uutiset: Ihan mahtava keskiviikon pelastus! Mielenkiintoiset uutiset ja mielenkiintoiset ihmiset niitä kommentoimassa. Mikko Kuustonen on niin ihana! Sydän! Huutomerkki!

Dexter: Mun tämänhetkinen lempparisarja! Aluksi ajattelin, että tää olisi liian raaka mulle, mutta ei siinä mässäiltykään niin paljon niillä tappokohtauksilla kuin olin kuvitellut.

Täydelliset naiset: Katson taas uusintoja maanantai-iltaisin ja ties monettako kertaa. Bree on mun lemppari!

Sinkkuelämää: No kuka nainen tätä nyt ei katsoisi?

Huomenta Suomi: Tämä nyt vain kuuluu mun aamuihin :D

Kumman kaa: Tätä tulee muuten ensi viikonloppuna putkella!

Ei kommentteja: