perjantai 4. toukokuuta 2012

Aina ei voi onnistua

Nyt on kuulkaas vähän huonoja uutisia. Nimittäin vaikka tuolla ennemmin vähän toivoinkin, että Happoradio tulisi mulle meille soittamaan privaattikeikan, sitä ei tapahdu vaan ne meneekin vetämään sen keikan jonnekkin Poriin. Okei, mut tähän on selvä syy. Keikkalistaa katsoessani huomasin, että samana olohuonekeikkapäivänä Happoradiolla on ihan oikeakin keikka Turussa. Luulen, että Tykillä ja muulla bändillä tämä mun olohuone oli aluksi ihan selkeä voittaja, kunnes ne menivät lukemaan tämän mun vanhan blogikirjoituksen jossa selviää että Turkuun on täältä ihan liian pitkä matka. Noh, olen silti helpottunut. Ei unettomia öitä tuskaillessa tukka- vaate- ja siivouskriisiä.

Vappukin meni pienimuotoisesti skumppaa juoden.



Tuntuu, että olen taas ollut niin paljon vapaalla että lauantainen töihinpaluu hirvittää. Ei muuten, mutta olen taas onnistunut kääntämään rytmini niin että valvon myöhään ja nukunkin ihan hävettävän myöhään. No, ehkä tämä blogi sentäs saa eloa kun mua alkaa uhkaamaan taas päivisin tylsyyskuolema.

Ei kommentteja: