sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Auts!

Koska pumppitunti jäi välistä, tulin tänne hermoamaan. Tein ruokaa ja leikkasin sormeeni mahtavan palkeenkielen ja verentulo ei meinannut loppua millään. Olin jo ihan varma, että joudun lähtemään vähintään liimaamaan sitä nippuun, mutta tunnin päästä pystyi jo laittamaan jonkun hehtaarilaastarin siihen pyyhkeen sijaan. Ja aika kiva pakotus ja kuumotus tuossa sormessa. Helevetti! Pitikin mennä kämmäämään just jumppapäivänä.


H:lle jo puhelimessa valitin, että kun olisi pumppituntikin ja kaikkee. Tunsin itseni vähintäänkin sekopäiseksi kirjoittaessani googleen "verenvuoto jumppaaminen" "verta vuotava haava jumppaus". Ihan niin kuin pumppiin ois päästävä, vaikka kirjaimellisesti olisi pää kainalossa :D Lähinnä siis pelkään, että sykkiessä tuo haava aukee ja veri lentää pitkin seiniä. Ja niinhän siinä kuulemma voi käydä. Voi paska! En enää ikinä tee ruokaa.

Kaiken huipuksi mun toppatakki pyörii tuolla pesukoneessa, enkä tiedä yhtään minkälaisena saan sen tuolta helvetinkoneesta takaisin. Missä ne ohjekirjat on aina silloin kun niitä tarvitsisi? Ei ainakaan käden ulottuvilla. Fuuuuu!

6 kommenttia:

Johanna kirjoitti...

Mihinä sä käyt pumpissa? :)

Eiq kirjoitti...

Mä käyn Fressillä tällä hetkellä, mutta oon aikeissa vaihtaa salia kun vain saisi aikaiseksi :)

Johanna kirjoitti...

Mmiks ja mmihin :)

Eiq kirjoitti...

No kun se on niin kallis. Easy fitillä ois puolet halvempi kuukausimaksu.. Tuu mun kans sinne? :)

Johanna kirjoitti...

Oi vähänkö olis siistiä :) pitää vain miettiä tuota rahatilannetta.. Siis mimmosia nuo virtuaalitunnit on? :D

Eiq kirjoitti...

Mä en oikein tiedä noista virtuaalitunneista, että millaisia ne on. Mutta pumppitunnit tuollakin vetää ihan "oikea" ohjaaja :D