maanantai 7. tammikuuta 2013

Vuoden eka


Ei kai ole myöhäistä toivottaa hyvää uutta vuotta? Ensimmäinen postaus nimittäin tälle vuotta täällä bloKissa.

Vuosi sitten uutena vuotena hehkutin pienessä humalassa, että tästä tulee mun elämäni paras vuosi. Enpä olisi arvannut, että kaikki ei menekään ihan putkeen. Ahdistavia oloja takana, mutta mulla on ihan hyvä fiilis tulevasta. On suunnitteilla monta kivaa asiaa tälle vuotta. 

Viime vuoteen mahtui monta ihanaa asiaa ja tapahtumaa, mutta myös mun elämäni ahdistavimpia kokemuksia. Syksyllä kuulin todella huonoja uutisia ja niistäkään ei H:n lisäksi tiedä kukaan muu. Mä oon todella huono puhumaan asioistani ja murheistani edes lähimmille kavereille. Anteeksipyyntö siitä. Se on vain mulle todella vaikeeta. Olen hieman kateellinen niille, jotka ovat avoimia ongelmiensa suhteen. Mä en vain osaa olla. Suurta hätää ei suureen ääneen huudeta, ja niin edelleen.


Mutta huonoistakin asioista seuraa aina hyvää. Ainakin mä olen taas paljon oppinut ja alkanut arvostamaan tiettyjä asioita enemmän. Jo syksyllä mulla oli elämässä semmoinen "pakollinen" Uusi Alku.


Ja katse siis eteenpäin! Mulla oli suuret suunnitelmat valmistua tänä vuonna koirahierojaksi, mutta tuli matkasuunnitelmia ja vähän muitakin suunnitelmia tälle vuotta, niin rahat ei vaan riitä kaikkeen. Koulu olisi kestänyt alle vuoden ja olisin voinut suorittaa sen työn ohella, mutta yli tonnin maksava  koulutus siirtyy nyt ainakin vuodella. Ja eipä sitä paljon eteenpäin kannata suunitellakaan, ikinä kun ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Vähän harmittaa tuo kouluhomma, mutta yritän silti etsiä tällekkin vuodelle jotain koulutusta ja kurssia, joista olisi jatkossa hyötyä.

Ihanaa uutta vuotta kaikille!

Ei kommentteja: