maanantai 28. tammikuuta 2013

Saikuttaja

Olipas kiva viikonloppu! Jos ei lasketa sitä, että sain vyöruusun vaivoikseni ja jouduin lauantaiaamuna lähteä päivystykseen. Lääkäri kirjoitti mulle lauantaina viikon sairaslomaa, mutta oli jotenkin unohtanut mainita siitä mulle! Whhaatt? Hoitajakin vähän ihmetteli kun aamulla soittelin terveyskeskukseen, etten oikein kykenisi töihin.

Mutta muuten oli mukavaa kun ehdittiin nähdä niin paljon kavereita ja meillä kävi vieraitakin. Mä olen ehkä hieman erakkoluonteinen, eikä mua haittaa yhtään olla yksin. Viihdyn ihan mainiosti itsekseni ilman jatkuvaa seuraa. Mutta sitten taas välillä on tosi hauskaa kun on koko ajan ihmisiä ympärillä.

Kerkesin sentäs virkata pienen maton viikonlopun aikana ;)




Ohje oli siis Nouseva myrsky-blogista, johon linkkasinkin jo edellisessä postauksessa. Onnistuin ihan kohtalaisesti vaikka aluksi tuon kuvion kanssa vähän sähläsinkin. Ja tuo väri on ihana! Kudetta jäi, joten virkkasin siitä pari patalappoa ja laitoin napit koristeeksi.


Nämä tiskirätit tein jo aiemmin, kun sain käsiini bambulankaa. Tämä ensimmäinen on virkattu ihan normaalisti kiinteillä silmukoilla.


Tässä rätissä koitin uutta tuttavuutta, korinpohjaneulosta. Aika kiva kuvio ja helppo tehdä!


Päivän väri näyttäisi olevan turkoosi :)

3 kommenttia:

Johanna kirjoitti...

Ihania oot taas tehnyt :) ja onneksi saitkin saikkua!!

M kirjoitti...

Sulla oli astetta reilumpi lääkäri :) Mä sain aikoinaan vain sinkkivoidetta enkä todellakaan saikkua fyysisestä työstä huolimatta. Pumpulilla rintsikoiden alla mentiin :D

Ihana tuo neliskanttinen matto! Mäkin voisin tehdä patalappuja sit jämistä, nuo sun omat on niin kivoja!

Eiq kirjoitti...

Ei saikkua tai lääkkeitä?!? Se lääkäri ei ollut itse tainnut kokea vyöruusua! Mä en ainakaan olisi kyennyt töihin tämän kanssa. Jo noi 5 x päivässä otettavat lääkkeet saa olon aika huonoksi..