maanantai 26. maaliskuuta 2012

18 Till I Die?



Kysyn vaan, miten on mahdollista että mun pikkuveli täyttää tänään 30 vuotta kun itse olen kuitenkin 28-vuotias?* Kauheen kiva järkyttyä heti maanantai-aamuna näin pahasti. Mä alan kuulkaa olla täti-ihminen!

Mistä tietää olevansa vanha?

- *

- Kun asioista ja tapahtumista alkaa olemaan 10, jopa 20 vuotta.

- Kun puhuessasi päästelet ilmoille tälläisiä: "kun mä olin sun ikänen" tai "niin mäkin ajattelin parikymppisenä" tai "kyllä säkin sitten ymmärrät kun oot kolkyt"**

- Kun kaverit alkaa saamaan lapsia, menee naimisiin, ja tälläistä settiä.

-Alat lihoa.

-Kun muistelet helmikuussa (melkein kymmenen vuotta sitten ollutta!!) omaa penkkaripäivääsi ja tarkempien laskutoimitusten jälkeen tajuat, että siitä onkin 14 vuotta.

Mutta onhan tässä ikääntymisessä hyvätki puolensa! Ei tarvitse/jaksa enää stressata niin paljon kuin ennen (ainakaan samoista asioista kuin ennen), ei ota itseänsä enää niin hirveän vakavasti (eikö?), ja huomaa, että monet asiat ei ole niin mustavalkoisia kuin SILLOIN PARIKYMPPISENÄ ajatteli. Tajuaa että ne on pirun paljon monimutkaisempia.

Kivaa alkanutta viikkoa nuorille ja vanhoille!

"Ainoa omistamisen arvoinen asia maailmassa on huumorintaju."

**onneksi tuo yleensä jää AJATUSTASOLLE

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Fanityttöily nuorentaa ;)

Eiq kirjoitti...

Niinpä! Ainakin TUNTEE itsensä teiniksi jälleen. Ei sillä että haluaisin olla vielä teini mutta kuitenkin..