sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Hiiop!

Jihhuu. Saatetaan päästä kesällä koiran kanssa agilityn alkeiskurssille. Terävänä kaverina osaan jo nyt päätellä että koirani tulee rakastamaan sitä. Ehdin jo huolestua, että millä mustalla listalla mä olen noissa koirapiireissä kun mistään ei vastattu mun lukuisiin sähköposteihin tuosta agilitystä mutta nyt viimein! Kuulemma facebookkiin tulee ilmoitus kun kurssi järjestetään ja sinne pääsee ensimmäiseksi ilmoittautuneet. Nyt mä sitten käyn facebookissa sata kertaa päivässä (muutenhan en sitä varsinkaan töissä tee) ettei me nyt vaan missata tuota kurssia. Mä en siis tiedä agilitystä yhtään mitään (kai mä oon joskus niitä esteitä nähnyt) ja luulen että tuossa alkeissa käy samalla lailla kuin tottelevaisuuskoulutuksessa: koira osaisi, mä en. Mutta ihan innolla odotan tuota. Näen jo sieluni silmin meidät siellä kentällä kirmaamassa kohti uusia haasteita (esteitä).


                                    "Taivaaseen pääsy on kiinni pärstäkertoimesta.
                                    Jos sinne mentäisiin puhtaasti ansioiden mukaan,
                                     sinä jäisit ulkopuolelle ja koirasi menisi sisään."

                                                         - Mark Twain-

Ei kommentteja: