tiistai 6. maaliskuuta 2012

Tattadadaa!

Se on perjantai minulle, hyvät naiset ja herrat! Ihan parhautta! Tai no, koska mulla on vielä ensi maanantaikin vapaa, niin ei tämä ehkä ole mun perjantai vaan..eh.. No aaanyways, jotakin iloa näistäkin pitkistä ja lamauttavista työpäivistä, kun vapaatkin on sitten aika ruhtinaallisia.

Viikonlopun aikana sain kasattua itseni ja lopetin tuon ruoan kanssa pelleilemisen (eli tarkoittaa, etten enää hengaile kaupan irtokarkkiosastolla joka päivä). Ja koska flunssa on nyt VIHDOIN lähtenyt minusta, treenasinkin sunnuntaina oikein kunnolla. Eilen kävin juoksulenkillä ja kyllä parin viikon liikkumattomuus taas näkyy ja varsinkin tuntuu. Puuskutin ja meinasin kuolla jo ensimmäisen sadan metrin jälkeen. Ja koira sai taas hävetä.

Lauantaina lätkittiin myös tapettia seinään. Olin jo varautunut vähintäänkin jonkun sortin hermoromahdukseen, mutta kaikki meni paremmin kuin hyvin ja nyt meillä on olohuoneessa TEHOSTESEINÄ. Uuuu! Vaikka kyllä tälläistäkin sanailua välillä käytiin: "älä ny vielä!" "katto ny vähä!" "anna ny tänne se!" Vielä olisi vuorossa eteinen ja keittiö, koska niissäkin on entinen tapetti pilalla. Meidän koira kun tykkäsi pentuna syödä enemmän seiniä kuin luita.

Tässä vielä lopuksi jotain söpöä. Olen nauranut tuolle viikon.


                      "Kukaan ei arvosta ainutlaatuista keskustelutaitoasi niin paljon kuin koira."
                                                                  - Christopher Morle -

Ei kommentteja: