tiistai 20. maaliskuuta 2012

Elämä on ruma, kaunis ja rakas*

Tiistait on jotenkin niin pahoja. Tää päivä on ollut mulle henkisesti niin raskas, etten tiedä miten olen kestänyt. Aamulla poltin suoristusraudalla otsani ja sitä on kirvellyt koko päivän. En sentäs polttanu sillä kieltäni (olen kuullut että näinkin voi käydä). Töissä pudotin uuden puuterini lattialle ja se meni puoliksi paloiksi. Ihan kuin siinä ei olisi ollut tarpeeksi, puuterin kansi hajosi, eikä sitä saa siis enää kiinni muuta kuin teipillä. Piti jo työkavereille kirjoittaa lappu, että mikäli lattialta löytyy epämääräistä jauhetta, en ole alkanut vetämään työaikana huumeita, vaan se on mun puuteria jota oli sitten JOKA PAIKASSA. Nyt kun tulin kotiin, mulla on elohiiri huulessa. Nice. Vaikka olen hyvin VAHVA ihminen, tuossa on kyllä liikaa yhdelle päivälle.

Noniin. Puhutaas välillä vakavasti. Päivääni piristi ihan mielettömästi tieto, että Happoradio on tulossa kesällä keikkailemaan Vauhtiajoihin! Tää nyt tuli ihan puskista, koska olen koko ajan odottanu niitä Provinssirockkiin ja nyt ne paljastaakin tommosen villin kortin. Vauhtiajot! Ja siis miettikää nyt miten paljon mulla ja Aki Tykillä on nyt yhteistä: Ne tulee keikalle Seinäjoelle missä mä oon syntyny. Akikin kattoo Dexteriä niin kuin mäkin. Sillä on samanlainen hiilihappovamma kuin eräällä ystävälläni. Olemme molemmat syntyneet 70-luvulla. Sattumaa? En usko.

NYT mä olen taas vakavissani. Mulla alkoi taas viiden päivän vapaa! Onneksi en ole tällä kertaa suunnitellut jo kaikkia päiviä täyteen ohjelmaa koska ahdistun sellaisesta ihan mielettömästi. Mun on vaikea yleensäkin rentoutua ja olla tekemättä mitään, mutta jos vapaapäivät on minuutilleen etukäteen suunnitellut, alkaa ahdistaa. Happoradio on lyriikoissaan muistanut mua kun ne laulaa : "Minä en kestä kiirettä, enkä malta makoilla.."

Oikein hyvää viikkoa!

*lainattu Ismo Alangolta

2 kommenttia:

Hiilihappovammainen ystävä kirjoitti...

Eikö sulta hajonnu puuteri laivallakin? Ymmärrän kyllä hyvin nää vastoinkäymisten tiistait. Mulla loppu tänään liima koulutehtävän loppusuoralla ja tuo uus ei edes liimaa mitään. Olis kiva nähdä olohuoneen matto tuon kaiken paperisilpun alta vielä tällä viikolla.

Eiq kirjoitti...

Hajos ja nyt hajos ihan uusi. Mutta onneksi tiistai on vain kerran viikossa!