lauantai 19. toukokuuta 2012

Kiti kiti, vali vali


Olin keskiviikkona kakkostyöpaikkani (joka oli muuten ennen ykköstyöpaikkani) läksiäisissä. Kenkää nimittäin tulee! Tosin sitä sieltä saa kaikki muutkin koska koko pulju lopetetaan toukokuun lopussa. Mua toi nyt ei hirveästi koske, koska en ole tehnyt sielä vuoron vuoroa tänä vuonna. Mutta parhaat työkaverit ja pomot siellä oli mitä mulla on ikinä koskaan ollut. Oli haikeaa ja kivaa, naurettiin ja välillä itkettiinkin. Näköjään otin nämä potkut jotenkin raskaasti koska vedin viinaa sen verran, että seuraava päivä meni peiton alla kuolemaa odottaessa. Ja itse asiassa koko viikko siitä eteenpäin on mennyt väsyneenä ja vittuuntuneena. Mikähän siinäkin on, että jossain vaiheessa iltaa ne fisupaukut on aina ihan helvetin hyvä idea? Muistin taas miksi en kauheasti dokaile. Darrat jatkuu päivätolkulla ja siitä johtuneena en pysty käymään salilla tai tekemään mitään muutakaan järkevää. Sitä paitsi MINÄ osaan pitää hauskaa ilman alkoholiakin, katsokaa vaikka näitä viime vuoden Ruisrock-kuvia! Ei kuulkaa edes nähty viinaa koko iltana ja silti oli tälläinen meininki!







Toivottavasti tänäkin kesänä tulee yhtä hauskoja festarimuistoja!!

Sain äsken itseni raahattua koiran kanssa metsälenkille ja juoksin. On niin mahtava huomata, miten mun jalat jaksaisi vaikka kuinka kauan. Ne ei mene maitohapoille niinkuin joskus ennen, vaan tosiaankin jaksan juosta. Tupakanpoltto vaan häiritsee tuota juoksemista ja tietysti kaikkea muutakin liikkumista... Siitä kun joskus vielä pääsisin niin eihän mulla olisi enää mitään paheita! Paitsi karkin ja jäätelön ja sipsinsyönti... Tänään menen aikaisin nukkumaan, että huomenna jaksan lähteä salille. Rentouttavaa viikonloppua myös teille!

2 kommenttia:

Tiina Kalla kirjoitti...

voi elämä mä kans silloin tällöin katon noita ruissikuvia ja nauran iha vääränä!!! :D ja kattelin muute JUST ÄSKEN riika-kuvia ja VIDEOITA ja nauroin täysiä :DDD

Eiq kirjoitti...

ai sieltä on oikein videoitakin.. ou mai kaad!! pitää tulla varmaan joskus kattomaan :D