tiistai 15. toukokuuta 2012

Wedding sneakers

Olenko vielä kertonut, että musta tulee kaaso* alkusyksystä? Tai siis olenhan mä sitä jo nyt, mutta kyseisiä häitä juhlitaan vasta syksyllä. Ja tämän lisäksi mun kaksi muuta kaveria on menossa naimisiin kesällä. Tässä jotenkin väkisinkin tempaantuu mukaan tähän häähulluuteen kun ympärillä pyörii ihmisiä puhumassa puvuista, juhlista, sormuksista jne. Toukokuun lopulla pääsenkin tämän "morsiameni" kanssa metsästämään hänelle hääpukua! Tämä kaasoilu on mulle ihan uutta joten odotan innolla polttareiden järjestelyä ja muita nakkeja mitä saan tehtäväkseni. Ainakin vielä. Googlettelin äsken löytääkseni juhlakengät kesäksi näihin tuleviin juhliin ja mitäs hauskaa siellä netissä tulikaan vastaan! Jos ja kun mä joskus menen naimisiin, haluan hääpuvun kanssa ehdottomasti jotkut kauniit tennarityyppiset kengät. Jotenkin se tuntuu mun tapauksessa luontevalta, koska en ole oikein koskaan tottunut kunnolla korkoihin (vaikka olenkin hädin tuskin 160 senttinen) ja haluan että varsinkin hääpäivänä on mukavat ja kotoisat kengät, joilla jaksaa tanssia aamuun asti! Ja eihän ne edes näy sieltä hääpuvun alta, ellei sitten halua lyhyttä hääpukua. Katsokaas miten kivoja ja inspiroivia kuvia mä löysinkään!


Eikö olekin aika söpöä?

*tuo kaaso-sana on jotenkin ihan hirvittävä, yäk!

Ei kommentteja: