maanantai 7. toukokuuta 2012

Puoli kymmenen uutiset

Olin tänään varannut töihin paljon kaikkia omia hommia. Suunnittelin mm. että alan bloggailemaan siellä heti aamusta, mutta tiedättekö mitä? Mun pitikin tehdä siellä TÖITÄ. Tiedän! Munkin mielestä aika kohtuutonta! No ei vaiskaa.* Olen oikeasti onnellinen tälläisistä työpäivistä kun on jotain tekemistä. Vaikka mä kuinka paljon pyörinkin netissä facebookissa, blogeissa ja nettikaupoissa jne, yhdeksän tuntia sitä hommaa päivässä on silti vähän liikaa. Eräänäkin päivänä nimittäin huomasin loppupäivästä kirjoittavani googleen "matti nykäsen levyt"...

Mulla ei ole enää mitään hajua mistä mä aamulla suunnittelin tänne kirjoittavani. Joten kerron mitä söin aamupalaksi. Puuroa! Vaikka yleensä joka aamu teenkin jonkunlaisen smoothien, ajattelin rikkoa rutiinejani ja keitin puurot koska löysin nimittäin kaupasta tälläistä. Ei alkanut oksettaa / turvottaa niin kuin puuro yleensä ja oli hyvää mustikoiden kanssa! 


Ja koska tässä nyt ruuasta puhutaan, olen ostanut kaapit täyteen myös näitä!

Pelastavat päivän kun ei ehdi tehdä ruokaa. Ja laihdutusmielessä ilmeisesti pelkästään noillakin pärjäisi jonkun aikaa. Mä kyllä tykkään ruuasta niin paljon, etten pelkästään noilla haluaisi elää. Mutta hyviä ovat! Ja sopivat hyvin treenijuomiksikin. Olenkin eilisistä treeneistä ihan rikki ja joka paikkaan sattuu. Mutta se on hyvää kipua se! Olenkin päättänyt, että silloin kun siellä salilla ollaan, tehdään asiat kunnolla ja kunnon painoilla (kuitenkaan hajottamatta paikkoja). Välillä joutuu puremaan hammasta ja irvistelemään ja kyynerpäistä ja otsalta tippuu hiki ja hiukset kastuu. Mutta ei sen kivaa kuulemma kuulu ollakkaan. Sen jälkeen on sitten hyvä olo! 

Tämä päivä meni nyt taas niin nopeasti kun olin seitsemään asti töissä että sanon tältä päivältä morjens ja menen jatkamaan Nälkäpeliä. Ihanaa maanantaita just sulle! Puss och kram!


*vähän turha kommentti ehkä. mä uskon, että kaikki mun tuhannet lukijat ymmärtää mun huumorin ja sarkasmin ilman näitä ja tuollaisia välikommenttejakin.. i hope!

2 kommenttia:

M kirjoitti...

Mullakin on Nälkäpeli just kesken. Tosin ehdin lukee sitä lähinnä ruokkiksella, mutta mitäpä tuosta. Halusin vaan lukee sen ennen elokuvaa.

Eiq kirjoitti...

On muuten ihan hyvä ja jotenkin helppolukuinen! Ei yhtään tylsää / jaarittelevaa tekstiä :)