lauantai 12. toukokuuta 2012

what`s in my bag today?

Lauantai-ilta ja yksin kotona. Tulin töistä ja aloin tyhjäämään laukkuani ja samalla päätin kuvata kaikki mitä mun laukusta tänään löytyi ja esitellä ne teille! Laukun sisältö-postaukset on aina jotenkin hauskoja joten olkaapa hyvä! En kuvannut kurkkupastilleja ja purkkaa, joita tuolta laukun pohjalta löytyi mutta kaikki muu on tässä!

Eli meikkipussi, tupakat ja lompakko.

Kalenteri ja pussukka kuukauden kohokohtaa varten. En nyt ehkä esittele sen sisältöä sen tarkemmin.

Muistivihko. Kyniä. Sähkötupakka! Tulitikut. Vanha lippu stand up-keikalle. Langanpätkä. Fisuja.

Kuten näkyy, kuvien laatu on huipputasoa! Käsirasva ja Avonin hiustenraikastaja. Tuoksu tuossa on ehkä maailman ihanin!! Koira ei mahdu mun laukkuun mutta hän halusi välttämättä päästä yhteen kuvaan.

Meikkipussukan sisältö. Tiedän. Tuo huulirasvojen ja huulikiiltojen määrä on ihan naurettava. Tulisin varmaan toimeen vähän vähemmälläkin. Ja sitten kun niitä löytyy vielä lisää kotoakin.. hmm. Lemppari hajuvesi tällä hetkellä eli Cleanin shower fresh. Sitten joku naamarasva, joita jaettiin salilla ilmaiseksi. Niin ja särkylääkettä tietysti!

Vajaa lankakerä ja puikot. Tein tuosta juuri semmoiselle pienen pienelle ihmiselle tumput. Toi kortti on oikeasti koiran luu. Olen menossa huomenna kaverilleni kylään, joka on juuri saanut koiranpennun! Ja tuo kirja.. se on ollut mulla kesken jo vaikka kuinka kauan. Olen samaan aikaan lukenut jo kolme muuta kirjaa. Kyllä mä sen vielä joskus saan loppuun.

Olipas mielenkiintoista. Hyvää viikonloppua! Ja onnea äideille!

2 kommenttia:

Tiina Kalla kirjoitti...

hitto mä justii mietiin notta mitähän sä teet ku mullon (tai meillon) niin tylsääääääää.... mut kai mä ajattelin että sulla on jotai paaaaljon tärkeämpää nii en viittiny soitella :D

Eiq kirjoitti...

No voi ny! Mulla oli eilen ihan tylsää kun olin vaan kotona yksikseni. Kuten postuksesta voi päätellä:D Olisit vaan soittanu...